Babiččina volba Babiččina volba

Úkolem kampaně bylo uvedení první značkové mouky na trh a přesvědčit uživatele, aby se Babiččina volba stala pro uživatele jasnou volbou...
odkaz

ODOL ODOL

Pro společnost GlaxoSmithKline jsme v září spustili Facebook hru na podporu nové zubní pasty Odol3dent Maximum...
odkaz

JIKA JIKA

Postavili jsem nový web JIKA.cz, a přesto že to není eshop, uživatel může procházet všechny dostupné produkty online...
odkaz

Allianz "One Advice"

GREY GROUP zvítězila v globálním tendru skupiny Allianz a jedna z prvních kampaní v nové komunikační plaformě „One Advise“ vznikla právě v ČR. Ačkoliv je naše řešení kampaně na autopojištění vytvářeno v rámci relativně přesného globálního konceptu, našli jsme s klientem prostor pro kreativní řešení i mimo tradiční média, např. v OOH.

Allianz "One Advice" from GREY Digital on Vimeo.

Allianz "One Advice" from GREY Digital on Vimeo.