Babiččina volba Babiččina volba

Úkolem kampaně bylo uvedení první značkové mouky na trh a přesvědčit uživatele, aby se Babiččina volba stala pro uživatele jasnou volbou...
odkaz

ODOL ODOL

Pro společnost GlaxoSmithKline jsme v září spustili Facebook hru na podporu nové zubní pasty Odol3dent Maximum...
odkaz

JIKA JIKA

Postavili jsem nový web JIKA.cz, a přesto že to není eshop, uživatel může procházet všechny dostupné produkty online...
odkaz

Allianz

Agentura rozpracovala mezinárodní komunikační koncept "1 Rat" (jedna rada), pro lokálně nejatraktivnější produkt Povinného ručení. Nejenom, že bylo nutné zpracovat lokalizaci výběrem českých reprezentantů zákazníku značky Allianz, ale zároveň identifikovat a vytvořit marketingový koncept, který by odlišil nabídku povinného ručení od ostatních konkurentů na trhu. Proto agentura doporučila formulovat klíčové sdělení opírající se o insight: "pojišťovny nabízejí v základní ceně různá připojištění, ale kterou pojišťovnu si vybrat, když nevím, jestli je pravděpodobnéjší, že budou padat ktoupy, nebo se na silnici potkám s divočákem?". Tento koncept je samotnou Allianz a především jejími obchodními reprezentanty hodnocen jako prodejně neúspěšnejší za posledních 5 let.

Allianz from WMC/GREY on Vimeo.