Nastavení cookies

Rozhodněte, které soubory cookie chcete povolit. Toto nastavení můžete kdykoliv změnit. Výsledkem ale může být, že některé funkce potom už nebudou k dispozici. Informace ohledně mazání souborů cookie najdete v sekci nápovědy svého prohlížeče.

Zjistěte více o souborech cookie, které používáme.

Technická a měřící cookies
Při tomto nastavení používáme jen cookies nezbytné k fungování webu a žádné jiné, které zpracovávají jakékoliv osobní údaje.

Pokročilá analytika
K monitorování návštěvnosti webu využíváme Google Analytics a Hotjar. Pro identifikaci společnosti a personalizaci komunikace využíváme Leady.cz a Salesfeed.

Marketing
Na našem webu používáme cookies reklamních služeb Google AdWords, DoubleClick, Facebook Ads, Sklik, AppNexus a Rubicon. Informace o fungování těchto cookies naleznete na stránkách jednotlivých poskytovatelů.

Southern Slow Since 1905

Značka Royal Crown Cola se rozhodla rebrandovat. My jsme byli u toho a připravili tak zatím naši nejpomalejší kampaň. Televizní spoty i vizuály vrací spotřebitele na počátek dvacátého století do města Columbus v americkém státě Georgia a snaží se vyzdvihnout podstatu tohoto kraje a období, které bylo plné pravých gentlemanů a zalité těžkým jižanským sluncem.

V samotné kreativě jsme se snažili co nejvíce klást důraz na atribut pomalosti.
V době, kdy potřebujete vměstnat do třiceti vteřin co nejvíce informací, nám stačila pouze jedna věta, která paradoxně ani nijak nesouvisela s produktem. Stačilo ji říct hooooodně pomalu.

U rozhlasových spotů a krátkých šestivteřinových online formátů jsme na to šli jinak.
Text jsme prostě nedočetli do konce a tím ještě více podpořili sdělení, že s Royal Crown Colou není kam spěchat. Pomalost je opravdu vděčné téma, tak uvidíme, co dalšího nás s touto značkou potká.

TOO-SLOW

Nejpomalejší TV spot

Kdyby v roce 1905 existovala televize, jistě by z ní na vás nikdo nekřičel a nevalil neskutečné množství balastu, jako jsme na to zvyklí z dnešní doby. Místo toho by vám tam pěkně v klidu a stručně vysvětlili, že není třeba se za ničím honit. Proto jsou i naše spoty extrémně pomalé. Jejich režisérského ztvárnění se ujalo duo z Berlína John Doe.

TOO-SLOW-TO-FINISH

Ukrutně pomalé radio

Během 20 vteřin jsme měli představit hlavní atribut značky a její příběh. Speakerovi jsme tedy řekli, aby text předčítal tak pomalu, aby se poslední slovo nikdy nevešlo do limitu 20 vteřin. Nedokončenými spoty jsme tak ještě více podpořili sdělení, že s Royal Crown Colou není kam spěchat.

TOO-LONG-TO-READ

Pekelně dlouhé headliny

Aby gentlemani cestou z práce měli co číst, nechtěli jsme je obtěžovat krátkými výstřely do prázdna, a proto naše headliny na CLV plochách měly v průměru 70 slov. Na větších formátech jsme opět velebili jižanské hodnoty a vše, co k nim už více než sto let patří. Třeba nohy na stole. 

And we brought all of this to Central Europe in the age of fast food

Tento web používá cookies 🍪 Na tomto webu používáme cookies k zajištění jeho funkcionality, měření návštěvnosti a pro zacílení obsahu. Svůj souhlas můžete potvrdit kliknutím na tlačítko OK. Kliknutím na toto tlačítko vyjadřujete souhlas s použitím cookies