CZ / EN

JAK JSME SPUSTILI RADIO BUBBLE (DAVID SUDA)/ 2016-10-03

V prvním blogu na této stránce jsem básnil o kampaních, které vstupují do života zákazníků aktivně, a místo pouhého sdělení jim přinášeji i nějaký užitek. Jsem nesmírně rád, že po uplynutí pár měsíců mohu tuto teorii ukázat na praktické ukázce z naší dílny.

Velký dík hned v úvodu patří klientovi, který s námi pro značku JIKA dělá v uplynulém roce již několikátý zajímavý projekt. Loni jsme vytvořili Louskáčky ověnčenou expozici, dlouh rozhlasový spot a v postavené koupelně pro focení katalogu jsme rozanimovali znuděné gumové rukavice.

Nová kampaň se měla týkat produktů JIKA, které vám usnadní úklid v koupelně. Od speciálních povrchů skel ve sprše až po toaletu bez oplachového kruhu. Jestliže mají tyto produkty udělat úklid rychlejší a příjemnější, proč rovnou nevytvořit rádio stanici se stejným posláním? Z průzkumu totiž vychází, že velká část žen si úklid poslechem hudby či mluveného slova zpříjemňuje.

 

A tak to začalo. Postavili jsme rádio od základu. Vymysleli mu mnoho názvů. Ty nejlepší jsme testovali a vybrali aspirativní, příjemný a moderní název radio Bubble. Čistý grafický styl i stavba webu má napomoct k co nejjednodušší orientaci a snadnému užívání našeho online radio přehrávače. JIKA tým se proměnil v tým rádiový. Vymýšlel jednotlivé programy i jejich náplň. Začali jsme na nějakých třiceti pořadech a postupně je seškrtávali na nejlepších 8. Ty mají pokrýt základní posluchačské touhy žen při úklidu.

Kdo rád poslouchá hudbu, může vybírat zatím z dvanácti Čistoték, hudebních půlhodinovek doprovázených motivačním moderováním jednotlivých písní v různých hudebních žánrech. Zbytek je pro milovnice či snad i milovníky mluveného slova. Audioknihy, výtažky z aktuálních lifestyle časopisů, filmové recenze, ověřené tipy na výlety s dětmi a další. Všechny pořady budeme v průběhu existence rádia doplňovat, aby se diváci měli důvod vracet a znovu poslouchat a znovu s radostí uklízet.

A kde je branding? I přesto, že vysílání je prokládané krátkými dvacetivteřinovými produktovými spoty, značka JIKA je se svým posláním přítomná v každé vteřině. Údržba koupelny jde s touhle značkou prostě od ruky. Je to nesmírně zábavný projekt a já doufám, že bude stejně zábavný i pro naše vážené posluchačky. Tak pojďme na to. Zapněte radio Bubble a jde se uklízet!

Kontakty

HR, Office & Claims


Ofiice:
Budova Visionary
Plynární 1617/10
Praha 7
170 00

 

WMC Praha, a.s.
Hvězdova 1734/2c
140 00 Praha 4

 

tel. +420 266 798 100

IČO: 26509954
DIČ: CZ26509954

info@wmcgrey.cz 

 

Rozhodnutí o přeměně akcií

New business & Clients

 

Adéla Krausová
Managing Director
adela.krausova@wmcgrey.cz

 

International requirements GREY Group EMEA


The Johnson Building 77 Hatton Garden London,
EC1N81 United Kingdom
+44 20 3037 3500

Newsletter

Chcete dostávat aktuální informace?

zavrit