CZ / EN

KOFOLA / KFL - podpora impulzivních formátů

Pro značku Kofola jsme vytvořili kampaň na podporu tzv. impulzivních formátů. Jejími hrdiny jsou odložené hračky, které dostaly druhou šanci žít a vypořádávají se s ní po svém – nedokonale. Jmenují se Leoprd a VVrk a mluví vlastním jazykem, který vychází z dnes tak populárních zkratek.

Součástí kampaně je i Replyšovna, kam lidé mohou posílat svého odloženého plyšáka, aby znovu dělal radost. V šicí dílně Farní charity Beroun projdou plyšáci důkladným replyšováním a změní svůj vzhled. Prvních 3 000 replyšáků jde přímo dětem do nemocnic v České a Slovenské republice prostřednictvím spolku Loutky v nemocnici. Do replyšování se zapojily i samotné děti na festivalu Struny dětem. Reportáž z akce byla zveřejněna na Facebooku Kofoly.
 

Kampaň běžela v televizi i online. Všechny příběhy VVrk a Leoprda jsou ke zhlédnutí na YouTube

Její součástí je redesign obalů, venkovní reklama, POS materiály a nechyběl ani zábavný obsah na sociální sítě včetně Stories na Instagramu.

Vznikla i selfie aplikace KFLgram pro Android i iOS, pracující s rozšířenou realitou. 

zpět do portfolia

Kontakty

HR, Office & Claims

 

WMC Praha, a.s.
Hvězdova 1734/2c
140 00 Praha 4


tel. +420 266 798 100

IČO: 26509954
DIČ: CZ26509954

info@wmcgrey.cz 

 

Rozhodnutí o přeměně akcií

New business & Clients

 

Adéla Krausová
Managing Director
adela.krausova@wmcgrey.cz

 

International requirements GREY Group EMEA


The Johnson Building 77 Hatton Garden London,
EC1N81 United Kingdom
+44 20 3037 3500

Newsletter

Chcete dostávat aktuální informace?

zavrit