CZ / EN

LINKSTERS. NOVÁ GENERACE NA OBZORU./

Mileniálové? To je hudba roku 2016. Ale pozor. Na obzoru je nová cílovka, kterou bude v brzké době skloňovat kdejaký brand. Nastupující generace se nazývá Linksters. Tato generace se narodila po roce 2002 doslova s iPhonem v ruce. Chytrá zařízení aktivně od malička vyyužívá. Jistě dobře znáte obraz rodiny sedící v restauraci u stolu, kdy se rodiče baví a potomek v dětské židličce pozorně sleduje pohádky na malém screenu. To je náš Linkster.

Mileniálové přinesli do naší kultury moderní technologie. Především pro ně a kvůli nim vzniklo mnoho aplikací, které pak oni zase naučili používat ostatní. Tento vliv se u linksterů ještě znásobí. Zřejmě proto jsou také nazývaní jako mileniálové na steroidech. Technologie používají od prvního dne. Již neznají alternativu. Chtějí po vás, abyste přeskočili pohádku na Déčku, protože tahle je nebaví. S překvapeným výrazem zjistí, že váš starý digitální fotoaparát nemá dotykový displej. Hrají hry na tátově počítači. Před spaním rozhodně nečtou knihu. Jsou online a tyto technologie budou masivně využívat ve všech fázích svého života. Již teď jsou zajímavou cílovkou pro několik brandů. Tvoří 18% populace. Je jim cca 15 let a za 3 roky budou bezesporu jednou z hlavních cílových skupin pro všechny brandy.

 

Jejich konzumace obsahu je brutálně rychlá. V průměru vám dávají 8 vteřin na to, abyste upoutali jejich pozornost. Mezi jejich hlavní tři sociální sítě patří Instagram, pak Snapchat a stále ještě Facebook. Na Instagramu sledují především známé osobnosti. Snapchat je pro zábavu mezi sebou. Facebook zde vypadá trochu překvapivě a zastarale, že? V jejich oblibě se ale stále drží hlavně díky Messengeru. V něm si navzájem píší a sdílí obsah, který je zajímá. A co Whats App? Ten používají především ke komunikaci s rodiči. Aplikacemi rozdělují své jednotlivé světy. Na YouTube stále vede sledování youtuberů. Velkým trendem ale je sledování placených streamovaných kanálů jako Netflix. 70% amerických linksterů ho má předplacený.

Jaké jsou jejich preferovaná zařízení i sociální aplikace tedy víme. Jaké je ale jejich chování v online světě konkrétně? Co je baví dál? A hlavně. Jací jsou čeští linksteři? To vše se můžete dozvědět, pokud dorazíte na naši akci LINKSTERS GENERATION, která se koná 30.11. od 15hod v prostorách Paralelní Polis. Svoji účast nám prosím potvrďte na email jiri.vasek@wmcgrey.cz. Budeme se těšit!

Kontakty

HR, Office & Claims


Ofiice:
Budova Visionary
Plynární 1617/10
Praha 7
170 00

 

WMC Praha, a.s.
Plynární 1617/10
Praha 7
170 00

 

tel. +420 266 798 100

IČO: 26509954
DIČ: CZ26509954

info@wmcgrey.cz 

 

Rozhodnutí o přeměně akcií

New business & Clients

 

Adéla Krausová
Managing Director
adela.krausova@wmcgrey.cz

 

International requirements GREY Group EMEA


The Johnson Building 77 Hatton Garden London,
EC1N81 United Kingdom
+44 20 3037 3500

Newsletter

Chcete dostávat aktuální informace?

zavrit