Babiččina volba Babiččina volba

Úkolem kampaně bylo uvedení první značkové mouky na trh a přesvědčit uživatele, aby se Babiččina volba stala pro uživatele jasnou volbou...
odkaz

ODOL ODOL

Pro společnost GlaxoSmithKline jsme v září spustili Facebook hru na podporu nové zubní pasty Odol3dent Maximum...
odkaz

JIKA JIKA

Postavili jsem nový web JIKA.cz, a přesto že to není eshop, uživatel může procházet všechny dostupné produkty online...
odkaz

Metro Devínska Nová Ves

Kampaň na nové velkoobchodní středisko Metro v Bratislavě. Cílem kampaně je ukázat profesionálním zákazníkům Metro SK, že nyní mají Metro na dosah ruky. V kampani jsme mimo tradičních médií jako je print, outdoor, radio, on-line i kreativní street promotion a další nástroje.





Metro Devínska Nová Ves from GREY Digital on Vimeo.