Babiččina volba Babiččina volba

Úkolem kampaně bylo uvedení první značkové mouky na trh a přesvědčit uživatele, aby se Babiččina volba stala pro uživatele jasnou volbou...
odkaz

ODOL ODOL

Pro společnost GlaxoSmithKline jsme v září spustili Facebook hru na podporu nové zubní pasty Odol3dent Maximum...

JIKA JIKA

Postavili jsem nový web JIKA.cz, a přesto že to není eshop, uživatel může procházet všechny dostupné produkty online...
odkaz

ODOL

Odol3dent Maximum na Facebooku
Pro společnost GlaxoSmithKline jsme v září spustili Facebook hru na podporu nové zubní pasty Odol3dent Maximum. Jejím benefitem je to, že chrání celý zub i pod dásní tím, že udržuje dásně přilehlé těsně k zubům. Uživatel měl v aplikaci za úkol virtuálně vyčistit co nejvíc zubů plněním různých úkolů. Ti nejlepší hráli o 2x iPad 2, 5x Zubní ošetření v hodnotě 2500 Kč na zubní klinice Elite Dental a 80 balíčků zubní hygieny od GlaxoSmithKline. Ústředním prvkem kampaně byla i microsite na adrese www.odol3dent.cz/maximum. Aplikace vygenerovala klientovi přes 10 000 fanoušků a hrálo ji 31 663 hráčů.

Alfredo

Alfredo