Babiččina volba Babiččina volba

Úkolem kampaně bylo uvedení první značkové mouky na trh a přesvědčit uživatele, aby se Babiččina volba stala pro uživatele jasnou volbou...
odkaz

ODOL ODOL

Pro společnost GlaxoSmithKline jsme v září spustili Facebook hru na podporu nové zubní pasty Odol3dent Maximum...
odkaz

JIKA JIKA

Postavili jsem nový web JIKA.cz, a přesto že to není eshop, uživatel může procházet všechny dostupné produkty online...
odkaz

Starobrno

Připravili jsme integrovanou komunikační kampaň pro největší regionální pivní značku v ČR. Hlavním cílem bylo znovu vrátit Starobrno do širšího povědomí, což se podařilo díky silné TVC kampani a aktivovat ho v segmentu regional pride také u výrazně mladší cílové skupiny. Vznikla tak komunikace, která určila Starobrnu nový směr.
friipřejít na Starobrno.cz

Starobrno from WMC/GREY on Vimeo.