Babiččina volba Babiččina volba

Úkolem kampaně bylo uvedení první značkové mouky na trh a přesvědčit uživatele, aby se Babiččina volba stala pro uživatele jasnou volbou...
odkaz

ODOL ODOL

Pro společnost GlaxoSmithKline jsme v září spustili Facebook hru na podporu nové zubní pasty Odol3dent Maximum...
odkaz

JIKA JIKA

Postavili jsem nový web JIKA.cz, a přesto že to není eshop, uživatel může procházet všechny dostupné produkty online...
odkaz

Zlatopramen

Vytvořili jsme komunikační 360° kampaň s výrazným přesahem do online prostředí, která pomohla etablovat Zlatopramen jako challangera mezi pivními značkami a dopomohla k výraznému nárůstu prodejů. Současně pomohla Zlatopramenu k předním příčkám v komunikaci na sociálních sítích.
friipřejít na Zlatopramen.cz

Zlatopramen from WMC/GREY on Vimeo.

Zlatopramen from WMC/GREY on Vimeo.

Alfredo