Scroll to top
cs en
Event

Bohemia Sekt Ice Pink!: Launch produktové novinky

Přivlastnění nové spotřební příležitosti

Rozsah práce

  • Komunikační strategie pro nový produkt
  • Kreativní koncept pro TVC spot
  • TVC 15, 10 sec
  • Social Media assety

O kampani

Po úspěchu Bohemia Sekt ICE před dvěma lety přišla další „ledová“ novinka, tentokrát v růžovém stylu: Bohemia Sekt Ice PiNK!

Cílem kampaně bylo představit novinku, která navazovala na nejúspěšnější inovaci v historii značky Bohemia Sekt – na produkt Bohemia Sekt ICE.

Důraz v rámci komunikace novinky bylo postavit produkt do pozice „drzejší sestřenice“ původního ICE sektu, proto se i energie v novém tagonu mění: jsme sice pořád na letní party u vody, nyní je už ale trochu pozdější odpoledne, zábava je rozjetější a večírek dynamičtější. My sledujeme jeho nejlepší momenty a spotem nás v různých obrazech provází vykřičník z názvu samotného produktu. Drzá tonalita a nová konzumní příležitost tak mají potenciál oslovit nové cílové skupiny a stát se součástí mnohých letních zážitků a dobrodružství.

Kromě samotného 30vteřinového televizního spotu vznikaly také kratší formáty pro další vlny kampaně a digitální formáty pro sociální média.

Co udělalo kampaň Famously Effective:

  • Vytvoření nové spotřební příležitosti pro sekt Bohemia = Letní párty s přáteli
  • Odlišení produktu od Bohemia Sekt ICE – vykřičník + drzost
  • Aspirativní svět kampaně s prémiovými prvky
  • Produkt / Příležitost / Komunikace sladěné v jedné lince