Bohemia Sekt Ice Pink!: Launch produktové novinky
Přivlastnění nové spotřební příležitosti
Rozsah práce
- Komunikační strategie pro nový produkt
- Kreativní koncept pro TVC spot
- TVC 15, 10 sec
- Social Media assety
O kampani
Po úspěchu Bohemia Sekt ICE před dvěma lety přišla další „ledová“ novinka, tentokrát v růžovém stylu: Bohemia Sekt Ice PiNK!
Cílem kampaně bylo představit novinku, která navazovala na nejúspěšnější inovaci v historii značky Bohemia Sekt – na produkt Bohemia Sekt ICE.
Důraz v rámci komunikace novinky bylo postavit produkt do pozice „drzejší sestřenice“ původního ICE sektu, proto se i energie v novém tagonu mění: jsme sice pořád na letní party u vody, nyní je už ale trochu pozdější odpoledne, zábava je rozjetější a večírek dynamičtější. My sledujeme jeho nejlepší momenty a spotem nás v různých obrazech provází vykřičník z názvu samotného produktu. Drzá tonalita a nová konzumní příležitost tak mají potenciál oslovit nové cílové skupiny a stát se součástí mnohých letních zážitků a dobrodružství.
Kromě samotného 30vteřinového televizního spotu vznikaly také kratší formáty pro další vlny kampaně a digitální formáty pro sociální média.
Co udělalo kampaň Famously Effective:
- Vytvoření nové spotřební příležitosti pro sekt Bohemia = Letní párty s přáteli
- Odlišení produktu od Bohemia Sekt ICE – vykřičník + drzost
- Aspirativní svět kampaně s prémiovými prvky
- Produkt / Příležitost / Komunikace sladěné v jedné lince