Scroll to top
cs en
Event

Braničtí rytíři

Přijdou, když je třeba zvednout image a prestiž

 

Rozsah práce

  • Nový brand positioning vtělený do komunikace.
  • Inkluzivní komunikační strategie posilují značku Braník.
  • 360 exekuce, fungující od TV, přes OOH, Rádio, Online až po POS.
  • Silné consumer promo aktivující uživatele.

Výsledky kampaně

Komunikační výsledky

  • 50% posílení zvažování značky Braník při nákupu.
  • 63% doručení spotřební příležitosti “pivo při fyzické práci”

Nová komunikace je odlišná a srozumitelná

  • Odlišitelnost vůči konkurenci – 38 %
  • Srozumitelnost sdělení ke spotřebiteli – 96 %

Obchodní výsledky

  • Zvýšení čisté marže + 8,4 %
  • Eliminace vlastního propadu objemu nad úroveň trhu
  • Zlepšení zákaznické preference
  • Překonání dlouhodobého problému s akceptací vyšší ceny

O kampani

Pivo Braník se ve stále narůstající konkurenci potýkalo s neochotou zákazníků akceptovat zvyšování ceny. Předchozí komunikace nebyla schopná budovat silný vztah ke značce a přesvědčovat zákazníky ke koupi. Proto jsme vytvořili Branické rytíře, hrdiny symbolizující komunikační positioning značky. Místo lesklé zbroje nosí montérky a srdce mají vždy na správném místě. Nejčastěji je potkáte, jak s kamarády popíjí Braník po dobře odvedené práci.

Braničtí rytíři jsou dobromyslní a mezi své řady přijmou každého, kdo to cítí stejně. Nový koncept si tak přivlastnil dobře známou legendu Blanických rytířů. Navlékl ji do pivního prostředí a vypíchl vlastnosti správného Braníkáře, potažmo značky Braník. Kampaň využila také slovní hříčky v samotném headline, kdy naši Braničtí rytíři zvolají „Taste Braník“.

Přímočarost exekuce pomohla komunikaci k vysoké efektivitě napříč kanály. I přes 2x nižší mediální investice vůči konkurenci dokázala kreativa nadprůměrně zaujmout. Pozitivní efekt dále umocnilo vhodně zvolené consumer promo ve spolupráci s Hornbach, které ještě více podpořilo spojení mezi pivem Braník a fyzickou prací.

Co udělalo Branické rytíře Famously Effective:

Nový brand positioning zhmotněný v archetypu Branického rytíře. Jasně srozumitelný kreativní koncept s vysokou odlišitelností. Efektivní kreativní exekuce pro všechny mediální kanály.