Scroll to top
cs en
Event

Datart

Datart

RYCHLART, DOPRAVART, CHYTRART

S elektronikou za zákazníkem výš než do základního tábora nebo až na konec světa. A nejen to.

Dodat rozvernější tvář značce, kterou všichni znají a mají „dávno přečtenou“, byla perfektní výzva. Pro DATART jsme proto vytvořili zcela nový, distinktivní svět, ve kterém ale zachováváme pozitivní vnímání značky DATART jako elektrospecialisty. 

Základy kreativy stojí na samotné značce DATART, důvěryhodném prodejci elektroniky s velkou sítí prodejen a skvělými službami. Paralelně tak vedle sebe vznikal komunikační i exekuční koncept. Tedy na jedné straně to, co reklama říká, a na druhé, jak vypadá. 

Pro rychlé odlišení DATARTU od konkurence jsme vytvořili příběhově i obrazově unikátní spoty, které diváka zaujmou a vystoupí z reklamního bloku. Koncept pracuje s napůl hranou reklamou s jednoduchými triky a až surrealisticky stylizovaným prostředím. Vytváří tak bohatý obraz, v kterém má divák pořád co objevovat. Hlavním hrdinou je sympatický „průvodce“ světem DATARTU, který ve fantaskně kulisním prostředí hor a vesmíru představuje hodnoty a služby značky. Podívejte se, jak reklama vypadala.

Pro vizuální inspiraci jsme sáhli ke klasickým filmům, jako je Baron Prášil, a celé tvorbě Karla Zemana. Cílem reklamních spotů bylo posílit osobitost značky a ztvárnit ji do vizuální podoby tak, aby jasně a zároveň zábavně vypovídala o atributech, na kterých DATART dlouhodobě staví. A také ukázat, čím se odlišuje od ostatních, tedy především rozsahem služeb pro zákazníky. A to se povedlo. Několik měsíců po uvedení nové komunikace trhaly tržby DATARTU rekordy. Ostatně reportoval o tom i samotný Forbes.

Co udělalo DATART Famously Effective: Kreativa odlišující se od komunikace kategorie + produktové benefity jako páteř komunikace + precizní exekuční plánování.

 

  • popis:

    RYCHLART, DOPRAVART, CHYTRART

Share project