Scroll to top
cs en
Event

HoppyGo – Hoppy Family

HoppyGo – Hoppy Family

Jak zvýšit povědomí o službě carsharingu? Zkrátka efektivně.

Scope of work

  • Strategie pro rozšíření povědomí o značce HoppyGo
  • 360 kreativní exekuce, TVC, OOH, Print a Online
  • Produkce obsahu pro sociální sítě

Výsledky kampaně

  • 12k nových registrací do aplikace
  • Průměrná délka zápůjčky vzrostla o 10 % na skvělých 5,3 dne
  • Rental days činily 21.805
  • Meziroční nárůst rental days až o 36% nárůst
  • Revenues – meziroční nárůst o 54% 

O kampani

Kreativní koncept „Auta od lidí, pro lidi.“ vznikl díky strukturované komunikační strategii. Ta definovala, jak jednoduše službu představit a jakou pozitivní emoci pro budování vztahu se zákazníkem využít. Díky do puntíku naplánované mediální strategii se nám po dobu kampaně dařilo se zákazníky vést dialog a získávat si jejich sympatie.

V kreativní části kampaně jsme vtipně dramatizovali nejrůznější situace a úskalí, jenž zákazníci HoppyGo pravidelně zažívají. Řešením byla samozřejmě platforma HoppyGo, která jim tyto nepříjemnosti pomohla vyřešit jednoduše, rychle a efektivně. V rámci odlehčení atmosféry spotů jsme také naplno využili herce Kryštofa Krhovjaka, který si střihnul hned trojroli.

Co se týče mediálního pokrytí kampaně, soustředili jsme se zejména na sociální platformy Facebook, Instagram a YouTube. Ty nám umožnily zákazníky provést systematicky řízenou uživatelskou cestou. Ta končila zapůjčením vozidla přes aplikaci HoppyGo. Zkrátka Famously Effective.

Co udělalo HoppyGo Famously Effective:

Jednoduché představení produktu, rychle pochopitelné sdělení s jasnou emocí, precizní mediální strategie a plánování. A v neposlední řadě kreativní koncept benefitující z trojrole hlavního hrdiny.

  • popis:

    Jak zvýšit povědomí o službě carsharingu? Zkrátka efektivně.

Share project