Scroll to top
cs en
Event

Na Valašsku je Krásno

Budování brandu rodinného řeznictví z Valašska

 

Rozsah práce

  • Komunikační strategie
  • Kreativní koncept pro integrovanou kampaň
  • TVC 30″ a 15″ pro CZ a SK
  • 6 videoreceptů pro digitální kampaň pro CZ a SK
  • Návrh a focení klíčového vizuálu
  • Příprava salesfolderu pro obchodníky
  • 1 měsíc digitální a TV kampaně
  • Komplexní zajištění produkce a nasazení kampaně

Výsledky kampaně

TV

  • TV kampaň v ČR zasáhla během 1 měsíce celkem 7,8 milionu osob
  • TV kampaň v SR zasáhla během 3 týdnů celkem 850 000 osob

Online

  • Online kampaň přinesla celkově přes 10,2 milionu zobrazení reklamy
  • Podařilo se zasáhnout 2,2 milionu uživatelů na obou trzích dohromady
  • Videa dosáhla vysoké míry zhlédnutí (37 %) i dokoukání (29 %)
  • Vysoká míra proklikovosti, až přes 23 000 prokliků na web

O kampani

Sídlící v samém srdci Moravy, ve Valašském Meziříčí, rodinná společnost Krásno je jedním z největších podniků na zpracování masa v České republice, který po několik generací patří rodině Pilčíků. Mezi širší veřejností bylo Krásno málo známé a neprávem spojované s koncernem Agrofert. Proto bylo třeba spustit větší komunikační kampaň, která zvýší povědomí o samotné značce Krásno a odliší ji od konkurence.

Kampaň jsme postavili na efektivním sdělení propojujícím značku a emoce – „Na Valašsku je Krásno“. Zaměřili jsme se na vybudování unikátního vizuálního světa inspirovaného valašskými tradicemi, prostředím a rodinnými hodnotami. Ústředním motivem televizního spotu je tradiční valašská veselice pod širým nebem, kde krojovaná kapela hraje známou písničku „My jsme Valaši, jedna rodina“. Vyzvdvihli jsme lokální původ a vysokou kvalitu výrobků Krásno, kterou garantuje samotný majitel Karel Pilčík nejen svým podpisem, ale i svým účinkováním v televizním spotu.

Komunikační kampaň přinesla velmi dobré výsledky a ohlasy. Posílila značku Krásno jak na B2C, tak i na B2B trhu. Díky efektivnímu cross mediálnímu nasazení v TV a na sociálních sítích jsme dosáhli vysokého zásahu cílové skupiny za nízkou cenu. Crossmediální nasazení hlavního TV spotu, online a sociálních médií jsme doplnili navíc šesti video-recepty, které pracují s produkty Krásno. Díky vysoké dokoukatelnosti pomohly video-recepty zvýšit kontakt spotřebitelů se značkou a zlepšit tak její povědomí.

Co udělalo Krásno Famously Effective:

Vybudování unikátního vizuálního světa značky inspirovaného Valašskou náturou + Efektivní sdělení propojující značku a emoce + crossmediální nasazení s vysokým zásahem (TV, Sociální média).