Nová Staropramen 12
Nová Staropramen 12

Tu si pěkně vychutnáte
Rozsah práce
- Kreativní koncept kampaně pro novou 12 Staropramen
- 30′ pro TV a kratší spoty 15′ a 10′
- Originální content pro SoM
- Tradiční média – OOH a print
- POS + instore
O kampani
Ať už jde o sport, práci, nebo počasí, všechno si umíme krásně vychutnat. Hezky po našem a se špetkou typického brblalství. Ale nejvíc to umíme, když dojde na pivo. A přesně to jsme chtěli otisknout i v novém spotu na Staropramen 12 s plnější vyváženou chutí. Žádná kašírovaná reklama, kde se všichni usmívají, zběsile si ťukají a jsou neustále veselí.
Ne, chtěli jsme balancovat na hraně našeho typického českého sarkasmu a humoru. Tuhle strunu perfektně trefil herec Hynek Čermák, který se opět stal ústřední postavou celé reklamy. Hynek není jen průvodcem, ale aktivně pointuje jednotlivé scénky a svým talentem přispívá k vtipu celé kampaně. Ta vznikla ve spolupráci s Bistro Films v režii Jakuba Švejkara, který se postaral o to, aby ze spotu čišel nadhled a lehkost.
Nový spot navazuje na úspěšnou vánoční kampaň, která začala novou éru komunikační strategie „po našem“. V této nové komunikační lince chceme Staropramen přiblížit spotřebiteli a jeho reálnému životu. I proto se v každé kampani inspirujeme pravdami ze života a naší typickou českou náturou.
Pro Novou 12 s vylepšenou recepturou vznikla kromě televizního spotu i videa na sociální sítě, printy a OOH pro produktovou i imageovou část.
Co udělalo novou Staropramen 12 Famously Effective:
Zasazení produktu s vylepšenou recepturou do nového pozicioningu značky“ Na život po našem“ a komunikačního konceptu oslavujícího Češství a české brblalství „To si pěkně vychutnáte“

