

Košík.cz
Velké nákupy mají jezdit za vámi, ne vy za nimi
Pro Košík jsme vytvořili novou strategii, která ho pozicovala jako nejlepší místo pro velké nákupy, a prošli kompletním rebrandingem včetně sjednocené vizuální identity. Díky optimalizaci digitálního zážitku, CRM, zákaznické péče a retence jsme podpořili akvizici nových zákazníků a připravili značku na expanzi do čtyř nových trhů.
Na začátku stála potřeba vysvětlit lidem, proč nakupovat na Košík.cz. A udělat to tak, že si značku nejen zapamatují, ale především pochopí její hlavní výhody: velký výběr, velké slevy a velké pohodlí. Výsledkem je první celoplošná kampaň v historii Košíku, která odstartovala současně s jeho expanzí do dalších regionů Česka – a také na Slovensko a do Bulharska.
Kampaň postavená na insightu, že „velké nákupy by měly jezdit za vámi, ne vy za nimi“, se stala základem celého nového komunikačního konceptu značky. Ten jsme rozpracovali do všech hlavních kanálů –
od televizních a rozhlasových spotů přes online, OOH až po programatickou digitální komunikaci. Vše jsme sjednotili pod silným sloganem: „Velkonákupy. Velkovýhodně.“
Hlavní roli v kampani sehrály živé nákupní košíky – vizuálně výrazné, charakterově odlišné a přitom univerzálně srozumitelné symboly různých zákaznických typologií. Košíky, které reflektují životní styl cílovky, přivážejí nákupy přímo tam, kde lidé chtějí být: na grilovačce, na bruslích, na gauči. Každý detail, od inline koleček po zvukové efekty kurýra, posiloval zapamatovatelnost a emocionální napojení na značku.
Koncept jsme podpořili výraznou hudbou, premiérovým zvukovým logem a desítkami detailů, které fungují
i při opakovaném zhlédnutí. Spoty získaly vysokou vizibilitu, brand si upevnil svoji pozici „nejvýhodnějšího partnera pro nákupy ve velkém“ a reakce spotřebitelů i trhu potvrdily, že Košík má našlápnuto správným směrem. A to jsme teprve vyjeli.