Technologie jsou u nás dvě oblasti
Oblast Marketing technologie spojuje data a moderní technologie, od data science přes CRM až po automatizaci a integrace. Ve spolupráci s ACTUM Digital vytváříme a vyhodnocujeme kampaně pro klienty tak, aby měly maximální dopad a zlepšovaly zákaznickou zkušenost.
Druhá oblast Digitální komunikace stojí na datech, kreativitě a odvaze. Díky nim vytváříme kampaně, které oslovují publikum novými způsoby, posouvají hranice komunikace a přinášejí klientům měřitelné výsledky.
Technologie jsou u nás dvě oblasti
Oblast Marketing technologie spojuje data a moderní technologie, od data science přes CRM až po automatizaci a integrace. Ve spolupráci s ACTUM Digital vytváříme a vyhodnocujeme kampaně pro klienty tak, aby měly maximální dopad a zlepšovaly zákaznickou zkušenost.
Druhá oblast Digitální komunikace stojí na datech, kreativitě a odvaze. Díky nim vytváříme kampaně, které oslovují publikum novými způsoby, posouvají hranice komunikace a přinášejí klientům měřitelné výsledky.
Digital Shift
Workshop pro značky, které chtějí obstát v dnešní digitální džungli. A nejen obstát, ale proměnit svoje kanály v nástroje růstu. Od TikToku po Spotify – pomáháme značkám najít nové cesty, jak být slyšet i vidět. S obsahem, který má hlavu, patu i výkon.
Workshop pro značky, které chtějí obstát v dnešní digitální džungli. A nejen obstát – ale proměnit svoje kanály v nástroje růstu. Od TikToku po Spotify – pomáháme značkám najít nové cesty, jak být slyšet i vidět. S obsahem, který má hlavu, patu i výkon.
Jak kombinovat data a funkční kreativu? Naučíme vás to.
Stagnuje váš profil na sociálních sítích?
Najdeme odpověď na vaše digitální výzvy.
Jaká jsou pravidla jednotlivých social platforem? Známe je a rádi je předáme.
Žádná teorie pro teorii, ale konkrétní tipy, příklady a hlavně zábava. 🎯 Výsledkem je nejen ucelená strategie, ale hlavně uvědomění pro náš interní tým, co na TikToku radši nedělat (a to je možná ještě cennější než „best practices“).
Klára Máchová
Head of owned media
Košík.cz
Žádná teorie pro teorii, ale konkrétní tipy, příklady a hlavně zábava. 🎯 Výsledkem je nejen ucelená strategie, ale hlavně uvědomění pro náš interní tým, co na TikToku radši nedělat (a to je možná ještě cennější než „best practices“).
Klára Máchová
Head of owned media
Košík.cz
Pojďte dělat
technologie efektivně


© 2025 WMC GREY. Všechna práva vyhrazena.
© 2025 WMC GREY. Všechna práva vyhrazena.