Technologie

Technologie

efektivně

efektivně

Technologie jsou u nás dvě oblasti

Oblast Marketing technologie spojuje data a moderní technologie, od data science přes CRM až po automatizaci a integrace. Ve spolupráci s ACTUM Digital vytváříme a vyhodnocujeme kampaně pro klienty tak, aby měly maximální dopad a zlepšovaly zákaznickou zkušenost.

Druhá oblast Digitální komunikace stojí na datech, kreativitě a odvaze. Díky nim vytváříme kampaně, které oslovují publikum novými způsoby, posouvají hranice komunikace a přinášejí klientům měřitelné výsledky.

Technologie jsou u nás dvě oblasti

Oblast Marketing technologie spojuje data a moderní technologie, od data science přes CRM až po automatizaci a integrace. Ve spolupráci s ACTUM Digital vytváříme a vyhodnocujeme kampaně pro klienty tak, aby měly maximální dopad a zlepšovaly zákaznickou zkušenost.

Druhá oblast Digitální komunikace stojí na datech, kreativitě a odvaze. Díky nim vytváříme kampaně, které oslovují publikum novými způsoby, posouvají hranice komunikace a přinášejí klientům měřitelné výsledky.

Digital Shift

Workshop pro značky, které chtějí obstát v dnešní digitální džungli. A nejen obstát, ale proměnit svoje kanály v nástroje růstu. Od TikToku po Spotify – pomáháme značkám najít nové cesty, jak být slyšet i vidět. S obsahem, který má hlavu, patu i výkon.

Workshop pro značky, které chtějí obstát v dnešní digitální džungli. A nejen obstát – ale proměnit svoje kanály v nástroje růstu. 

Od TikToku po Spotify – pomáháme značkám najít nové cesty, 

jak být slyšet i vidět. S obsahem, který má hlavu, patu i výkon.

Jak kombinovat data a funkční kreativu? Naučíme vás to.
Stagnuje váš profil na sociálních sítích?
Najdeme odpověď na vaše digitální výzvy.
Jaká jsou pravidla jednotlivých social

platforem? Známe je a rádi je předáme.
Žádná teorie pro teorii, ale konkrétní tipy, příklady a hlavně zábava. 🎯 Výsledkem je nejen ucelená strategie, ale hlavně uvědomění pro náš interní tým, co na TikToku radši nedělat (a to je možná ještě cennější než „best practices“).

Klára Máchová

Head of owned media

Košík.cz

Žádná teorie pro teorii, ale konkrétní tipy, příklady a hlavně zábava. 🎯 Výsledkem je nejen ucelená strategie, ale hlavně uvědomění pro náš interní tým, co na TikToku radši nedělat (a to je možná ještě cennější než „best practices“).

Klára Máchová

Head of owned media

Košík.cz

Pojďte dělat
technologie efektivně

Plynární 1617/10
170 00 Praha 7 – Holešovice

© 2025 WMC GREY. Všechna práva vyhrazena.

Czech

Plynární 1617/10
170 00 Praha 7 – Holešovice

© 2025 WMC GREY. Všechna práva vyhrazena.

Czech