

Staropramen
Na život po našem
Ať už jde o sport, práci, nebo počasí, všechno si umíme krásně vychutnat. Hezky po našem a se špetkou typického brblalství. Ale nejvíc to umíme, když dojde na pivo. A přesně to jsme chtěli otisknout i v novém spotu na Staropramen 12 s plnější vyváženou chutí. Žádná kašírovaná reklama, kde se všichni usmívají, zběsile si ťukají a jsou neustále veselí.
Chtěli jsme balancovat na hraně našeho typického českého sarkasmu a humoru. Tuhle strunu perfektně trefil herec Hynek Čermák, který se opět stal ústřední postavou celé reklamy. Hynek není jen průvodcem, ale aktivně pointuje jednotlivé scénky a svým talentem přispívá ke vtipu celé kampaně. Ta vznikla ve spolupráci s Bistro Films v režii Jakuba Švejkara, který se postaral o to, aby ze spotu čišel nadhled a lehkost.
Spot navazuje na úspěšnou vánoční kampaň, která začala novou éru komunikační strategie „po našem“. V této lince chceme Staropramen přiblížit spotřebiteli a jeho reálnému životu. I proto se inspirujeme pravdami ze života a typickou českou náturou.
Pro novou 12 s vylepšenou recepturou vznikla kromě televizního spotu i videa na sociální sítě, printy a OOH pro produktovou i imageovou část.