Bohemia Sekt ICE: Launch produktové novinky
Přivlastnění nové spotřební příležitosti
Rozsah práce
- Komunikační strategie pro nový produkt
- Kreativní koncept pro TVC spot TVC 30, 15 sec
- Gastro aktivace – promo (odpíječky)
- Spotify playlist
- IG filtr – ICE Bohem
- Komplexní zajištění produkce a nasazení kampaně
O kampani
Prvního června 2020 jsme vypustili na svět kampaň na podporu produktové novinky Bohemia Sekt ICE.
Cílem kampaně bylo osvěžit komunikaci značky a představit produkt pro mladší cílové skupiny. Rozdílem od kampaně Buďte spolu, která vznikla pro klasický Bohemia Sekt Demi Sec, byla stavba komunikace mimo klasický příběh jediného páru. S novým spotem Bohemia Sekt ICE se tak značka posunula komunikačně do extrovertnější roviny. Propojujícím prvkem celé kampaně byl claim „Led nás spojuje“.
Důraz byl kladen zejména na novou konzumní příležitost – chtěli jsme ukázat, že sekt se nemusí pít jen na oslavách nebo při výjimečných příležitostech. Komunikační koncept proto čerpal z tématiky letní párty u vody, nesl se v uvolněné náladě v širší společnosti plné přátel a pracoval s výraznou asociací k produktu skrze symboliku ledu. Produkt jsme dále podpořili také skrze servírovací rituál – sekt se pije z velkých sklenic, s mátou a spoustou ledu.
Úspěšnou komunikací produktové novinky Bohemia Sekt ICE jsme vytvořili funkční nástroj proti konkurenci (Prosseco) a značka Bohemia Sekt si tak úspěšně přivlastnila novou spotřební příležitost v letním období.
Co udělalo Bohemia Sekt ICE Famously Effective:
Vytvoření nové spotřební příležitosti pro sekt Bohemia = Letní párty s přáteli. Aspirativní svět kampaně s premiovými prvky Produkt / Příležitost / Komunikace sladěné v jedné lince.