Scroll to top
cs en
Event

Royal Crown Cola

Famózní repositioning značky

Dříve značka RC Coly začínala na podprůměrných číslech, ale díky našemu novému rebrandingu na „jižanských kořenech“ vystřelily její výsledky nahoru jako víčko z napěněné coly. Ohlas byl doslova famózní! Během dosavadní tříleté spolupráce poptávka v oblasti gastra vyšplhala na 120 % (celých 11 % tržního podílu v roce 2019) a od roku 2016 tak vzrostla marže již více než 5násobně. Navíc současný podíl zakoupené Royal Crown Coly mezi ostatními colami v hypermarketech dosahuje celé jedné třetiny! Neméně důležitou hodnotou je zvýšení znalosti značky Royal Crown Cola mezi respondenty ve věku 25–40 let o celých 51 %. To a další úspěchy potvrzují, že i z nezajímavého produktu lze správnou komunikací udělat trhák. Celkem 77 % dotazovaných zákazníků navíc uvádí, že Royal Crown Cola je „ta americká“.

Veškeré dosažené výsledky byly postavené na silné strategii, která udržovala konzistenci ve všech komunikačních kanálech. Komunikační koncept se vyvíjel v České republice ve spolupráci s americkým „headquarters“ a díky jeho úspěchu bude do budoucna aplikován i na další evropské trhy (Belgie, Francie, Dánsko, Rumunsko). Ale víte jak, pěkně pomalu. A že se dlouhodobá práce vyplatila, potvrzuje hned několik uznávaných ocenění. Royal Crown Cola získala 3x ADC Czech Creative Awards v kategoriích Craft, Film a Online Film a 1x Golden Effie v kategorii Dlouhodobé budování značky.

Co udělalo Royal Crown Colu Famously Effective: Promyšlený kreativní repositioning značky + premium produktová propozice + výrazné brand assets v kategorii.