Staropramen – Na Vánoce po našem
Staropramen – Na Vánoce po našem

Na přebrané stromky, prázdné kádě a poslední centimetry balícího papíru. Na Vánoce takové, jaké opravdu jsou a jaké my Češi máme rádi.
Scope of work
- První realizace nové komunikační strategie „Na život po našem“
- 360 kreativní exekuce pro TV, OOH a Online
- Supervize produkce & výroba obsahu pro SoMe
Výsledky kampaně
- Výrazný meziroční nárůst prodeje portfolia Smíchovský výběr
- +490 % v OFF Trade za měsíce 11/ 12/ 2021
- 12/2021 +20,5 % vyšší prodeje oproti plánu (jen off-trade)
O kampani
Charismatický Hynek Čermák, reprezentující značku Starorpamen již několik let, nám pomohl vytvořit tu pravou Vánoční atmosféru. Tou nás nově provází jako hlavní postava děje, která s mírnou ironií a nadsázkou prožívá Vánoční shon. Tak jak ho všichni dobře známe.
Jako odlišující prvek jsme se rozhodli vyhnout kašírované Vánoční štědrosti, umělému sněhu a extrapozitivní náladě. Toho jsou reklamní bloky v čase adventu plné. Staropramen ale ukazuje život po našem, jaký doopravdy je. Někdy hořký, ale i tak spokojený. Nová komunikační strategie “Na život po našem” vdechla Vánoční kampani rysy České nátury, která má značku Staropramen dlouhodobě sbližovat se zákazníky.
Produkce spotu se ujali Bistro Films v režii Jakuba Švejkara. A bystrému divákovi neušlo, že partnerku Hynka Čermáka nehraje nikdo jiný, než jeho skutečná manželka, Veronika Čermák Macková.
Co udělalo Na Vánoce po našem Famously Effective:
Jasná komunikační strategie pracující s prvky České nátury, nadsázka a vtipné poukázání na stereotypy Vánoc. Vidíme konkrétní situace, které zažil snad každý (kapr, stromek..) a samozřejmě skvělý herecký výkon takřka beze slov.

