Scroll to top
cs en
Event

Staropramen – Na Vánoce po našem

Na přebrané stromky, prázdné kádě a poslední centimetry balícího papíru. Na Vánoce takové, jaké opravdu jsou a jaké my Češi máme rádi.

Scope of work

  • První realizace nové komunikační strategie „Na život po našem“
  • 360 kreativní exekuce pro TV, OOH a Online
  • Supervize produkce & výroba obsahu pro SoMe

Výsledky kampaně

  • 490% nárůst objemu prodeje oproti roku 2020
  • 12/2021 +20,5 % vyšší prodeje oproti plánu (jen off-trade)

O kampani

Charismatický Hynek Čermák, reprezentující značku Starorpamen již několik let, nám pomohl vytvořit tu pravou Vánoční atmosféru. Tou nás nově provází jako hlavní postava děje, která s mírnou ironií a nadsázkou prožívá Vánoční shon. Tak jak ho všichni dobře známe.

Jako odlišující prvek jsme se rozhodli vyhnout kašírované Vánoční štědrosti, umělému sněhu a extrapozitivní náladě. Toho jsou reklamní bloky v čase adventu plné. Staropramen ale ukazuje život po našem, jaký doopravdy je. Někdy hořký, ale i tak spokojený. Nová komunikační strategie “Na život po našem” vdechla Vánoční kampani rysy České nátury, která má značku Staropramen dlouhodobě sbližovat se zákazníky.

Produkce spotu se ujali Bistro Films v režii Jakuba Švejkara. A bystrému divákovi neušlo, že partnerku Hynka Čermáka nehraje nikdo jiný, než jeho skutečná manželka, Veronika Čermák Macková.

Co udělalo Na Vánoce po našem Famously Effective:

Jasná komunikační strategie pracující s prvky České nátury, nadsázka a vtipné poukázání na stereotypy Vánoc. Vidíme konkrétní situace, které zažil snad každý (kapr, stromek..) a samozřejmě skvělý herecký výkon takřka beze slov.